Условия за участие

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В

ЛОЯЛНА ПРОГРАМА LILLY CLUB

 

 

Защо да участвам?

 

Останете лоялни на любимата си козметика докато спестявате с Лоялна програма LILLY CLUB!

 

С карта за лоялност LILLY CLUB, докато пазарувате, Вие събирате бонус точки, които ние нарекохме цветчета!

 

1 цветче = 1 стотинка

 

 

Как да се включа?

 

Карта за лоялност може да получите във всеки физически обект на Lilly Drogerie чрез сканиране на QR код на каса и попълване на Заявление за членство с Вашите лични данни. Това няма да отнеме повече от минутка!

 

Може да заявите карта за лоялност и онлайн в официалния ни уебсайт. Ако изберете да попълните електронно заявление в уебсайта, може да получите физическа карта в избран от Вас магазин на Lilly Drogerie, след като предоставите кода, генериран след попълване на онлайн заявлението.

 

Издаването на карта за лоялност LILLY CLUB е напълно безплатно!

 

Карта за лоялност може да получи всяко пълнолетно лице, което предостави всички необходими данни от свое име или като родител/законен представител/попечител на дете.


Как мога да събирам цветчета?

 

Всеки месец в магазините на Lilly Drogerie се предлагат над 200 продукта при покупката на които получавате съответния брой цветчета в своята карта за лоялност. Тези продукти са маркирани в обектите ни със специален уоблер с изобразени цветчета.

 

Освен това, при всяка Ваша индивидуална покупка на стойност над 15 лева с ДДС, без значение от вида на закупените продукти, получавате равностойността на 0,5% от сумата под формата на цветчета във Вашата виртуална сметка по картата за лоялност.

 

Също така, в случай че сумата на всички Ваши покупки с карта за лоялност в рамките на един календарен месец е равна или повече от 200 лева с ДДС, ще получите равностойността на 2% от общата им сума под формата на цветчета във Вашата карта, без значение от вида на продуктите, които сте закупили.

 

При всяко пазаруване в нашите обекти сумата от направената покупка се отчита автоматично и до 24 часа след нея събраните от покупката цветчета се начисляват във Вашата карта за лоялност.

 

LILLY CLUB и онлайн магазин


По отношение на онлайн продажбите, клиентите следва да се регистрират в онлайн магазина на Lilly Drogerie и ръчно да въведат информацията
(номерa) за вече издадената карта за лоялност в профила си.

 

Ако сте избрали да си създадете карта за лоялност онлайн в нашия уебсайт, номерът на Вашата дигитална Лили клуб карта ще се генерира след финализиране на заявката. Него може да добавите в профила си в онлайн магазина и да се възползвате от всички промоции и отстъпки за лоялни клиенти само онлайн в нашия електронен магазин.

 

Ако в даден момент решите да получите и физическа карта, която да използвате в нашите физически обекти, е нужно само да предоставите номера на дигиталната си карта на каса в наш магазин по Ваш избор и колегите ще активират пластика за Вас.

 

Чрез въвеждане на своята карта в профила си в онлайн магазина на Lilly Drogerie, Вие може да следите текущата наличност на цветчетата си, както и да използвате тези цветчета за своите онлайн покупки.

 

Ако имате издадена карта за лоялност и профил в нашия онлайн магазин, може да въведете картата в профила си ТУК.

 

Цветчетата, придобити от онлайн покупки, се начисляват в картите за лоялност в 14-дневен срок, считано от датата на доставената поръчка заради политиката ни на връщане.

 

Как мога да използвам събраните цветчета?

 

Вашите събрани цветчета можете да използвате, за да заплатите изцяло или частично направените от Вас покупки при пазаруване във всеки обект на Lilly Drogerie или в онлайн магазина на Lilly Drogerie в срока на тяхната валидност. Срокът за използване на натрупаните цветчета в картата е една година от датата на последната направена покупка с нея.

 

Събраната сума от цветчета не може да се заменя за пари. Тя може да бъде използвана само при плащане на направени покупки в обектите на Lilly Drogerie.

 

Как мога да проверя колко цветчета съм събрал/-а в моята карта за лоялност?

 

Броя на събраните с картата за лоялност цветчета, както и информация за движенията по Вашата карта за лоялност, може да проверявате във всеки търговски обект на Lilly Drogerie, както и в момента на пазаруване и маркиране на Вашата карта за лоялност.

 

Какво да направя, ако съм изгубил/-а картата си за лоялност?

 

В случай, че изгубите картата си за лоялност и желаете да я преиздадем, може да заповядате в който и да е физически обект на Lilly Drogerie и да попълните Заявление за преиздаване на каса. Ние ще се погрижим да прехвърлим натрупаните от Вас до момента цветчета и личните Ви данни в нова карта, ще блокираме изгубената такава и ще се свържем с Вас, когато новата е готова.

 

При преиздаването на картата ще бъдете таксувани с 90 броя от събраните до момента цветчета. В случай че виртуалната Ви сметка не разполага с наличност от 90 цветчета, Lilly Drogerie взема наличните такива към деня на преиздаване на картата за лоялност.

 

Mamma&Baby Club

 

Помислили сме и за най-малките ни приятели! Можете да използвате Вашата карта за лоялност, за да се възползвате и от специалните промоции за Вас и Вашето мъниче от Mamma&Baby Club!

 

Mamma&Baby Club на Lilly Drogerie Ви помага в грижите за здравето и щастливото отглеждане на Вашите деца. Програмата Mamma&Baby Club е създадена, за да Ви улесни в набавянето на всички необходими продукти в грижата за Вашето бебе.

 

Всеки член на Mamma&Baby Club има възможност всеки месец да закупува продукти, които участват в промоцията по програмата Mamma&Baby Club на специални преференциални цени.

 

Ако нямате карта за лоялност, може да заявите и присъединяване към Mamma&Baby Club в момента на нейното издаване.

 

Ако желаете да се присъедините към Mamma&Baby Club и вече разполагате с карта за лоялност, е нужно само да предоставите данните на своето дете в удобен за Вас магазин на Lilly Drogerie.

 

И единственото условие е, Вашият малчуган да е на възраст до 3 годинки!

 

Повече информация за програмата Mamma&Baby Club може да намерите ТУК.

 

 

 

КАРТА ЗА ЛОЯЛНИ КЛИЕНТИ НА „ЛИЛИ ДРОГЕРИЕ“ ЕООД

 

  1. „Лили Дрогерие” ЕООД, регистрирано в Търговския регистър и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел с ЕИК 201035329, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Триадица, ул. „Иван Денкоглу” № 26, ет. 2, представлявано от управителя Боян Велагич („Дружеството”), издава Карта за лоялни клиенти на Лили Дрогерие (наричана по-долу „Карта за лоялни клиенти”).
  2. Всяко пълнолетно физическо лице, което попълни писмено заявление за членство на хартиен носител по образец (наричано „Писмено заявление за членство”) или Електронно заявление за членство на сайта www.lillydrogerie.bg и предостави всички необходими данни от свое име или в качеството си на родител /законен представител/ попечител на дете, чиито данни са вписани в писмено заявление за членство по образец (наричан „Ползвател на Карта за лоялни клиенти”), получава Карта за лоялни клиенти, като приема и дава изричното си съгласие с Общите условия за ползване на Картата за лоялни клиенти. При оттегляне на съгласието за обработване на необходимите данни лицето губи правата, които дава Картата за лоялни клиенти, а същата се блокира от страна на Лили Дрогерие.
  3. Картата за лоялни клиенти може да бъде получена и използвана във всеки един търговски обект за продажби на дребно на Лили Дрогерие на територията на Република България.
  4. Лили Дрогерие е собственик на Картата за лоялни клиенти и си запазва правото във всеки един момент да изтегли от употреба Картата за лоялни клиенти, както и частично и/или изцяло да промени Общите условия за ползване на Картата за лоялни клиенти, като се задължава да информира клиентите си за това, като постави писмени съобщения във всеки един търговски обект за продажби на дребно на Лили Дрогерие и/или на сайта: www.lillydrogerie.bg.
  5. Картата за лоялни клиенти може да се използва само от регистриран потребител. В качеството си на издател на Картата за лоялни клиенти Лили Дрогерие си запазва правото по всяко време да проверява самоличността на Ползвателя на Картата за лоялни клиенти.
  6. С тези Общи условия се уреждат и правилата за участие на Картата за лоялни клиенти в програмата на Mamma&Baby Club (Общи условия за участие в програмата на Mamma&Baby Club са публикувани на интернет страницата на Дружеството www.lillydrogerie.bg), предназначена за всички деца и техните законни представители/ попечители.
  7. Ползвателят на Картата за лоялни клиенти има право да използва „Бонус схеми“, при закупуването на определени артикули, чрез събирането на бонус точки (наричани „Цветчета“), като начинът на събирането, използването и валидността им, както и всяка друга информация, свързана с условията за използването на Картата за лоялни клиенти, са описани подробно на сайта www.lillydrogerie.bg, както и в рекламните материали във всички търговски обекти за продажба на дребно на Лили Дрогерие.

  8. В случай че Ползвателят на Картата за лоялни клиенти е попълнил електронно заявление за членство на сайта www.lillydrogerie.bg, той може да получи своята Карта за лоялни клиенти в избран от него търговски обект на Лили Дрогерие след като покаже баркода, получен на авторизирания електронен адрес на Ползвателя на Картата за лоялни клиенти.
  9. Срокът за използване на натрупаните „Цветчета“ в картата е 1 (една) година, считано от датата на последната направена покупка с нея. Цветчетата във всяка карта, която не е използвана повече от 1 (една) година, ще бъдат автоматично премахвани от картата. Тоест, за да се запазят Цветчетата, картата трябва да се използва поне 1 (един) път в рамките на една година от датата на последната направена покупка с нея .
  10. В случай че в срок от 2 (две) години от датата на последната направена покупка с нея картата не бъде използвана, същата се закрива автоматично от Лили Дрогерие.
  11. С цел предотвратяване на злоупотреби при ползването на Картата за лоялни клиенти, Lilly Drogerie има право да предприеме мерки за безопасност под формата на ограничаване на броя транзакции, които могат да бъдат реализирани с Картата за лоялни клиенти при определени критерии (брой покупки, стойност на покупките, артикулите и др.) на дневно/месечно равнище, както и на максимално позволения размер на осъществените транзакции с Картата за лоялни клиенти в определен времеви период. Всички критерии за прилагане на ограничения при ползването на Картата за лоялни клиенти са публикувани на страницата www.lillydrogerie.bg.
  12. В случай на изгубена/открадната Карта за лоялни клиенти, ползвателят има право да поиска картата му да бъде преиздадена, като подаде Заявление за преиздаване на карта за лоялни клиенти, достъпно в търговските обекти на Lilly Drogerie. Lilly Drogerie си запазва правото да таксува преиздавнането на Картата за лоялни клиенти с 90 броя Цветенца от личната сметка на Ползвателя.
  13. Ползвателят на Картата за лоялни клиенти може да отправя рекламации и въпроси, свързани с използването на Картата за лоялни клиенти, на номер: 02 413 88 88, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа.
  14. Всяко неправомерно използване, копиране или злоупотреба с издадена и получена Карта за лоялни клиенти има за последица отнемането на Картата за лоялни клиенти от притежателя й и невъзможност за преиздаването на нова Карта за лоялни клиенти на същото лице.
  15. Ползвателят на Картата за лоялни клиенти приема Общите условия за ползване на Картата за лоялни клиенти доброволно, без принуда, заплаха и заблуда и срещу волята си, което удостоверява със собственоръчния си подпис / потвърждение в Писменото / Електронното заявление за членство и под Общите условия за ползване на Картата за лоялни клиенти.
  16. Спорове между Дружеството и Ползвателите на Картата за лоялни клиенти се решават по взаимна договорка. При невъзможност за постигане на такава спорът се решава от компетентните съдилища в Република България.
  17. Настоящите Общи условия за ползване на Картата за лоялни клиенти влизат в сила на 15.09.2018 г., изменени са на 01.03.2022г., на която дата същите са публикувани на страницата www.lillydrogerie.bg и влизат в сила.

 

ИНФОРМАЦИЯ ПРИ СЪБИРАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ

С даване на съгласието си по-горе, съм информиран/а за:

  1. Администратор на обработваните лични данни, получени при ползването на Картата за лоялни клиенти в съответствие със Закона за защита на личните данни, е „Lilly Drogerie” ЕООД, ЕИК 201035329, със седалище и адрес на управление: гр. София, район Триадица, ул. „Иван Денкоглу” № 26, ет. 2, представлявано от управителя Боян Велагич.
  2. Правното основание за обработване на данните е съгласието ми като ползвател на картата. Предоставените лични данни ще бъдат използвани единствено за целите на: предоставянето на търговски отстъпки и клубни карти, и провеждането на промоционални кампании, ведно с директен маркетинг.
  3. „Lilly Drogerie” ЕООД осигурява всички приложими права спрямо личните ми данни: достъп до данните, коригиране, изтриване, ограничаване на обработването, възражение срещу обработването и преносимост.
  4. Личните ми данни се обработват и съхраняват за периода на валидност на Картата. В случаите, когато оттегля съгласието си за използване на предоставените от мен лични данни или не използвам своята Карта за лоялност за период по-голям от 2 (две) години, картата се блокира от Lilly Drogerie, а данните ми се заличават в срок до седем години.
    По отношение на данните на деца Lilly Drogerie, прилага по-строги мерки за защита. При навършване на 3-годишна възраст на детето, неговите лични данни ще бъдат унищожени до края на първото тримесечие на следващата календарна година и няма да мога да се ползвам от програмата Mamma&Baby Club занапред.
  5. „Lilly Drogerie” ЕООД зачита и пази поверителността на предоставените от мен лични данни. Личните данни могат да бъдат разкрити по предвидения в закона ред единствено на компании от групата на Lilly Drogerie или за изпълнение на нормативни задължения.
  6. Мога по всяко време да оттегля даденото от мен съгласие за обработка на личните ми данни, като това оттегляне следва да бъде направено писмено или устно, със съставен протокол. Оттеглянето не засяга законосъобразността на обработването на вече предоставените лични данни. С оттегляне на съгласието ми за обработване на необходимите данни губя правата, които дава Картата за лоялни клиенти и същата се блокира от страна на Lilly Drogerie.
  7. В случай на промяна на личните ми данни съм длъжен да заявя в писмен вид пред Lilly Drogerie промяната в личните данни, които съм предоставил предварително в Писменото заявление за членство или електронното заявление.
  8. Мога да се обърна към Комисията за защита на личните данни, София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2 или www.cpdp.bg, ако имам съмнения за начина и основанията за обработване на личните ми данни.
  9. Повече информация по отношение на защитата на личните данни мога да намеря на: https://www.lillydrogerie.bg/bg/privacy-policy.

Сподели