21.05.2025
Лили Дрогерие отваря вратите си за теб!
03.06.2025
ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА
„Купи Perwoll – Грижовен гел за пране за ежедневни дрехи без упорити петна, ако не си доволен, ние ще ти върнем парите”
1. Организатор и официални правила на Кампанията
1.1. Кампанията „Купи Perwoll – Грижовен гел за пране за ежедневни дрехи без упорити петна, ако не си доволен, ние ще ти върнем парите” /споменавана навсякъде по-долу в правилата като „Кампанията“/ се организира и провежда от "Хенкел България" ЕООД, ЕИК: 203767229, със седалище и адрес на управление: гр. София 1766, Бизнес Парк София, сграда 2, етаж 4, (споменаван навсякъде по-долу в правилата като “Организатор”).
1.2. Кампанията се организира със съдействието на рекламна агенция “БИСПОУК БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, гр. София 1164, ул. Персенк 67, с адрес за кореспонденция, гр. София 1407, бул. Черни връх 84, етаж 7, офис Bespoke, (споменавана навсякъде по-долу в правилата като „Агенцията“)
1.3. Повече информация може да бъде получена на телефон 088 975 3322 в работни дни от 09:00-17:00 часа, цената на обаждане от страна на потребител е в зависимост от неговия мобилен план.
1.4. Официалните правила на Кампанията са изготвени и публично оповестени в съответствие с изискванията на приложимия български закон. Официалните правила ще бъдат публикувани на www.henkelpromo.bg, където са достъпни през целия период на Кампанията по начин, който позволява тяхното съхраняване и възпроизвеждане.
1.5. Организаторът си запазва правото да допълва или променя едностранно настоящите Официални правила в съответствие с действащото българско законодателство, като промените ще влизат в сила с публикуването им на адрес www.henkelpromo.bg
2. Територия на Кампанията
2.1 Кампанията се организира на територията на България, във всички физически търговски обекти и онлайн магазини осъществяващи търговска дейност на територията на Р. България, предлагащи продукти с марка Perwoll, на чиито фискални касови бележки/данъчни фактури е изписано ясно наименованието на участващия продукт (оттук нататък наричани „Участващите магазини“), съгласно разпоредбите на настоящите Правила.
3. Срок на Кампанията
3.1. Периодът на Кампанията за всички търговски обекти е от 00:00 ч. на 01.05.2025г. до 23:59 ч. на 30.06.2025 г.
3.2. Организаторът на Кампанията има право да променя сроковете й за цялата територия или отделни участващи търговски обекти, като известява за това с комуникационен материал в участващите търговски обекти, както и на интернет адрес www.henkelpromo.bg
3.3. Върху рекламните материали, намиращи се на територията на търговския обект, ще могат да бъдат намерени указания за периода на Кампанията.
3.4. Всяко участие с касова бележка, издадена преди и след посочените в т. 3.1 на настоящите Официални правила срокове, ще бъде считано за невалидно.
4. Участващи търговски марки и опаковки
4.1. В Кампанията участват следните перилни препарати:
• Perwoll Color за цветни дрехи – 20 пранета, 40 пранета, 60 пранета, 75 пранета, 80 пранета
• Perwoll Black за тъмни и черни дрехи – 20 пранета, 40 пранета, 60 пранета, 75 пранета, 80 пранета
• Perwoll Blossom за цветни дрехи с интензивен аромат – 20 пранета, 40 пранета, 60 пранета, 75 пранета, 80 пранета
• Perwoll Light за светли и бели дрехи – 20 пранета, 40 пранета, 60 пранета, 75 пранета
• Perwoll Dark Bloom за тъмни и черни дрехи с интензивен аромат – 60 пранета
• Perwoll Woll & Delicates за вълна и деликатни тъкани – 20 пранета, 40 пранета, 60 пранета, 75 пранета
• Perwoll Care & Refresh за спортни дрехи-60 пранета
4.2. Участващите в Кампанията продукти ще бъдат обозначени само в отделни обекти.
Възможно е участващ продукт да не бъде обозначен.
5. Механизъм на Кампанията, награди и получаване на наградите
5.1. „Купи Perwoll – Грижовен гел за пране, ако не си доволен, ние ще ти върнем парите” – представлява гаранция за възстановяване на парите от Покупката, ако клиентът не е доволен от закупения продукт.
5.2. За участие и валидна регистрация в Кампанията и за възстановяване на суми, предоставяни от Организатора в рамките на настоящата Кампания, Участниците трябва да спазват следния механизъм:
5.3. За да може да бъде върнат един продукт, трябва да са използвани не повече от 50% от съдържанието на опаковката.
5.4. Участникът трябва да закупи 1 бр. опаковка от Участващите продукти в Кампанията от Участващите магазини и да може да представи доказателство за
покупката (фискална касова бележка/данъчна фактура, издадена в периода на кампанията). Цената, която ще бъде възстановена за закупения или закупените продукти, е цената в размер на продукта или продуктите включена във фискалната касова бележка/данъчната фактура (намалена с всички приложени отстъпки). Няма да се приемат бележки за доставка, проформа фактури и онлайн поръчки като доказателство за покупка;
5.6. За да участва в Кампанията, участникът трябва да регистрира фискалната касова бележка/данъчната фактура за закупените Участващи продукти в Кампанията на www.henkelpromo.bg не по-късно от 23:59:59 ч. на 30.06.2025г. При регистриране на покупката Участниците ще трябва да приложат снимка на фискалната касова бележка/данъчната фактура за закупените Участващи продукти в Кампанията
5.7. При създаването на профила на Участник на уебсайта на Кампанията, посочен в т.5.6, той/тя трябва да въведе пълното си име, електронна поща и IBAN на банкова сметка в България, по която ще бъде извършено възстановяването. Всеки IBAN или имейл адрес може да участва в промоцията за един (1) потребителски профил. Не са възможни плащания, когато участникът не е посочил коректно пълно име, имейл и IBAN на банкова сметка в България, по която ще бъде извършено евентуално възстановяване на суми. Агенцията си запазва правото да изисква допълнителна информация от Участника, когато това е необходимо за данъчни цели. За непълно или невярно посочени имена, мейли и IBAN номер Организаторът или Агенцията не носят отговорност за повторно нареждане на сумата по точка 5.6
5.8. Организаторът ще прегледа всички данни (включително качената касова бележка/данъчна фактура) и ще отговори на Участникът в рамките на 24 часа съответно с имейл за потвърждение, имейл с обяснение за причината за отхвърляне или имейл, предоставящ връзка, за да даде възможност на Участникът да качи по-добра снимка на касова бележка/данъчна фактура, в случай че вече качената снимка на касова бележка/данъчна фактура не отговаря на необходимите изисквания (не показва всички необходими данни, не се чете и т.н.).
5.9. Имейлът за потвърждение описва необходимите стъпки, които трябва да бъдат предприети, и също така има прикачен документ за връщане, който трябва да бъде отпечатан, попълнен и изпратен заедно с продукта, който ще бъде върнат от Участника. Документът за връщане може да бъде намерен на www.henkelpromo.bg в секцията на кампанията.
5.10. След успешна регистрация Участникът все още може да реши дали иска да върне продукта или все пак да го задържи. В случай, че реши да го върне, датата на изпращане (доказва се с печат на пощата или документ за изпращане на куриерската служба) трябва да бъде максимум 30 дни след датата на потвърждение на регистрацията му (датата на издаване на ваучера). Продуктът, заедно с документа за връщане на хартиен носител, трябва да бъдат върнати в офиса на Агенцията на адрес: гр. София, бул. Черни връх №84, етаж 7, офис Bespoke. Разходите по връщането на продуктите се поемат от Участника. При желание е възможно продукта и формуляра за връщане да бъдат донесени лично в офиса на Агенцията, на гореспоменатия адрес.
5.11. Агенцията ще прегледа върнатия продукт и документ за връщане , след като ги получи от Участника. Ако продуктът и документа за връщане са валидни, Участникът
ще получи имейл, че плащането ще бъде извършено през следващите 30 дни. Ако продуктът и ваучера не са валидни, Участникът ще получи имейл за отказ, обясняващ, че не може да се възстанови сумата.
5.12. За да бъде възстановена стойността в лева (с включен ДДС) на закупения продукт от Кампанията, който потребителят счита за неудовлетворителен, потребителят трябва да изпълни всички горепосочени изисквания, да подаде заявка за връщане на продукта не по-късно от 23:59:59 ч. на 30.06.2025г, и да върне продукта за максимум 30 дни след датата на потвърждение на регистрацията му.
6. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ВАЛИДИРАНЕ:
За да бъдат валидирани и да получат възстановяване на суми, Участниците трябва да отговарят на следните изисквания:
-Участникът трябва да поиска възстановяване на сумата за Участващия(ите) продукт(и) в Кампанията само веднъж по време на Кампанията.
6.1. Участникът трябва да отговаря на изискванията за участие, посочени в Общите правила.
За да може да бъде върнат един продукт, трябва да са използвани не повече от 50% от съдържанието на опаковката на продукта.
6.2 Участникът трябва да създаде свой профил и да регистрира фискалната касова бележка/данъчната фактура за закупените Участващи продукти в Кампанията на уебсайта на Кампанията, посочен в т. 5.6., в Срока на Кампанията.
6.3. Датата на фискалната касова бележка/данъчната фактура не трябва да е по-ранна от началната дата на кампанията 01.05.2025г или по-късна от крайната дата на кампанията 30.06.2025г;
6.4. Датата на изпращане на продукта (доказва се с печат на пощата или документ за изпращане на куриерската служба) трябва да бъде максимум 30 дни след датата на потвърждение на регистрацията (датата на издаване на ваучера);.
6.5. Един Участник може да създаде само един профил на уебсайта на Кампанията, посочен в точка 5.6. по-горе. Един Участник има право да получи възстановяване на сума за върнат продукт само веднъж.
6.6. Регистрирането на една и съща фискална касова бележка/данъчна фактура за закупен Участващ продукт в Кампанията повече от веднъж, от един и същ или от различни Участници, не дава право на Участника/ците да получи/ат допълнително възстановяване на суми. Само първата регистрация ще се счита за валидна.
6.7. Регистрации, които не показват ясно валидна покупка на Участващ продукт в Кампанията през Срока на Кампанията, са невалидни. Агенцията може да изиска допълнителна информация или ново сканиране на касовата бележка.
6.8. Валидната фискална касова бележка/данъчна фактура трябва да бъде четлива и да отговаря на българското законодателство, приложимо за такива документи.
6.9. Участват само обекти, на чиито фискални касови бележки/данъчни фактури е изписано ясно наименованието на участващия продукт. Не се приемат за валидни фискални касови бележки/данъчни фактури, които не съдържат наименованието на участващия/те продукт/и или в които то е добавено ръчно.
6.10. Няма да се приемат касови бележки/данъчни фактури, в които липсват следните подробности: Търговец, дата, час, номер на касова бележка/данъчна фактура, вид на продукта и обща сума на закупени продукти, приложени евентуални отстъпки, както и данъчен QR код.
6.11. Няма да се приемат касови бележки/данъчни фактури, които не се четат, са замъглени, преекспонирани, твърде тъмни и т.н. В този случай агенцията има право да изиска допълнителна информация или ново изпращане на касовата бележка.
6.12. Качени снимки, на които са включени две или повече касови бележки/данъчни фактури, няма да бъдат приети. Само една касова бележка/данъчна фактура може да бъде показана на снимката, която е качена от потребителя.
6.13. Фискални касови бележки/данъчни фактури, които не отговарят на горните условия, ще бъдат отхвърлени и няма да бъдат одобрени за участие в Кампанията. Фискални касови бележки/данъчни фактури, които вече са били регистрирани за участие в Кампанията, също няма да бъдат одобрени; Участници, регистрирали еднакви касови бележки/данъчни фактури, автоматично отпадат от кампанията.
6.14. Агенцията си запазва правото да поиска от всеки Участник да качи снимка на закупения/ите Участващ/и продукт/и с фискалната касова бележка/данъчната фактура с цел проверка. Такава снимка трябва ясно да показва гърба на Участващия продукт/и с баркода и да отговаря на останалите изисквания за формат и видимост на снимките в настоящите Правила за участие в Кампанията;
6.15 Отговорност единствено на Участника е да осигури всички данни, предоставени по време на Кампанията да са ясни, точни и четливи.
6.16 Организаторът и/или Агенцията имат правото (но не и задължението) в случай на съмнение да изиска допълнителен/и документ/и, снимки, данни и доказателства, които счита за необходими по своя преценка, за да потвърди регистрацията на фискални касови бележки и данъчни фактури за закупените Участващи продукти в Кампанията и на самия Участник, както и да анулира всяка регистрация или профил на Участника, когато има основание да счита, че настоящите Официални правила не са били спазени;
6.17 Организаторът и/или Агенцията има право да отстрани от участие и да изтрие всички регистрации и профили на Участници, които са действали недобросъвестно,
измамно или незаконно при участието си в Кампанията или по друг начин не са спазили настоящите Официални правила;
6.18. Участникът следва да върне Участващия(те) продукт(и) в Кампанията, който(които) счита за неудовлетворителен(и), по куриер или чрез Български пощи с обратна разписка, или лично на адреса на Агенцията, гр. София, бул. Черни връх 84, етаж 7, офис Биспоук .
6.19. Ако Участник не успее да изпрати продукта заедно със свързаните с него документи; ако изпрати продукт различен от закупения, посочен на касовата бележка/данъчната фактура; ако е останало по-малко от 50% от съдържанието на опаковката; ако го върне извън посочения срок; или ако продуктът не отговаря на условията посочени в точка 5.3., такъв участник няма да получи възстановяване на сумата, нито продуктът може да бъде върнат на Участника. Разходите по връщането на продуктите се поемат от Участника;
6.20. Възстановяването на суми ще се извършва само по банкови сметки. Не са възможни плащания в брой или по друг начин /наложен платеж, платежни системи/;
6.21. Възстановяването на суми ще бъде преведено от страна на Агенцията “Биспоук България ЕООД“, вписано в Търговския регистър към Агенция по вписванията, ЕИК 204713095, със седалище в гр. София и адрес на управление гр. София, ул. Персенк 67 представлявано от Зина Стойчева, e-mail: [email protected], по сметката на участника в рамките на 30 дни от датата на изпратения мейл към Участника за потвърждение че върнатия продуктът е валиден, при условие че тази регистрация е проверена и се счита за съответстваща на настоящите Официални правила.
6.22. Една фактура/касова бележка участва еднократно в кампанията.
7. Участници
7.1 Участие в Кампанията могат да бъдат:
- Физически лица, пребиваващи на територията на Република България, навършили 18 години
7.2 В Кампанията не могат да участват:
- Служители на Хенкел България ЕООД и обслужващата агенция, която съдейства за организиране на кампанията.
7.3. Организаторът и/или Агенцията си запазва правото да дисквалифицира всеки участник, ако има разумно основание да смята, че участникът е нарушил която и да е разпоредба на Официални правила.
7.4. Чрез участието си в Кампанията участниците гарантират, че всяка подадена
информация е вярна, актуална и пълна.
7.5. Чрез участието си в Кампанията, участниците се съгласяват с настоящите Официални правила.
7.6. Участието в Кампанията е незадължително и доброволно.
8. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ
8.1. В рамките на периода на Кампанията един участник може да върне не повече от два артикула. По отношение на възстановяването ще се прилага действителната цена на Участващите продукти (намалена с всички приложени отстъпки), закупени с регистрираната фискална касова бележка/данъчна фактура.
8.2. Възстановяването се извършва по сметката на участника, след като бъде установено, че са спазени всички изисквания за извършване на възстановяването, в рамките на 30 дни от валидирането на върнатия продукт.
8.3. Участникът поема всички разходи, свързани с изпращането на документите и продуктите до Агенцията.
8.4. По време на Кампанията на участниците се възстановяват суми в рамките на обща максимална сума от 5000,00 лв. (словом: пет хиляди лева с ДДС).
9. Прекратяване на Кампанията
9.1 Организаторът може да прекрати Кампанията по всяко време, ако настъпят форсмажорни обстоятелства или при съществени злоупотреби. В тези случаи Организаторът не дължи обезщетение и не се допуска връщане на закупени продукти, и не е длъжен да възстановява суми за закупени продукти, ако закупуването на стока с уникален номер на касова бележка/фактура е станало след обявяване на прекратяване на Кампанията. Организаторът ще информира обществеността във възможно най-кратък срок относно спирането или прекъсването на Кампанията чрез уебсайта на Кампанията www.henkelpromo.bg, в раздела за Кампанията.
10. Непреодолима сила
10.1 Непреодолима сила е непредвидимо и непредотвратимо събитие, настъпило след влизането в сила на настоящите Официални правила, което не може да бъде контролирано от Организатора и което му пречи да изпълни задълженията си, поети с настоящите Официални правила.
10.2. Ако случай на непреодолима сила, включително невъзможност на Организатора по независещи от него причини, възпрепятства или забавя изцяло или частично развитието на Кампанията съгласно настоящите Официални правила или продължаването на Кампанията, Организаторът ще бъде освободен от отговорност за изпълнението на задълженията си за срока, през който това изпълнение е възпрепятствано или забавено. Организаторът не поема по никакъв начин задължението да удължи Кампанията със срок, съответстващ на продължителността на непреодолимата сила.
11. Отговорност
11.1 „Хенкел България“ ООД и „Биспоук България“ ЕООД не са длъжни да водят кореспонденция във връзка с претенции на лица, които възникват след действителното възстановяване на сумите.
11.2 Организаторът има право да предприеме всякакви действия в случай на опит за измама, злоупотреба или други опити, които могат да повлияят на имиджа на настоящата Кампания, Агенцията и/или Организатора. Всеки опит за измама води до отстраняване на въпросния Участник от Кампанията и уведомяване на разследващите органи, като Организаторът информира Участника за това решение.
11.3 В случай на спор относно валидността на някоя регистрация в настоящата Кампания, решението на организатора и/или агенцията е окончателно.
11.4. Организаторът и Агенцията не носят отговорност за:
- Загуба на регистрирани фискални касови бележки/данъчни фактури;
- Повредени, непълни или неточни по съдържание фискални касови бележки/данъчни фактури;
- Регистрации, които съдържат погрешно изписан номер на фискалната касова бележка/данъчната фактура в сравнение с този на оригиналната фискална касова бележка/данъчна фактура;
11.5. Регистрации, подадени извън Срока на Кампанията, посочен по-горе;
11.6. Електронни писма, изпратени от Организатора, които не са били получени от Участниците по технически причини или по причини извън контрола на Организатора;
11.7. Регистрации, които не включват всички задължителни полета;
11.8. Всякакви спорове, свързани с правото на собственост върху фискални касови бележки/данъчни фактури или тяхното съдържание;
11.9. Грешки в данните, предоставени от участника. Организаторът не носи отговорност за точността на данните за контакт, за която отговарят единствено Участниците. В този смисъл Организаторът няма никакви задължения в случай на предоставяне от страна на участниците на грешни данни, които водят до невъзможност за идентифициране на участника или за извършване на възстановяването на суми;
11.10. Невъзможност на участниците да получат възстановяванията на суми по причини извън контрола на Организатора;
11.11. Случаи, в които Участникът не отговаря на условията за валидиране, подробно описани в настоящите Официални правила;
11.12. Случаи, когато електронният адрес, използван за регистрация, повече не може да бъде използван (например: грешен електронен адрес) и поради това Организаторът не може да се свърже с участника в Кампанията;
11.13. Случаи, в които потребителят закупува продукти, които не са Участващи продукти, по време на Срока на Кампанията;
11.14. Организаторът не носи отговорност за каквито и да е вреди, които биха могли да бъдат понесени от Участника във връзка с предоставените възстановявания на суми, независимо от естеството на въпросните вреди, с изключение на случаите, които са изрично предвидени в закона и които биха установили такава отговорност;
11.15. Организаторът не носи отговорност за закъснения в изплащането на възстановявания на суми, причинени от закъснения в предоставянето на услуги от страна на неговите доставчици (например доставчици на банкови услуги).
11.16. Организаторът не носи отговорност за каквито и да е преки или косвени вреди, произтичащи от регистрацията в Кампанията, освен в случаите, когато са настъпили вследствие на проявена груба небрежност или умишлено неправомерно поведение от страна на Организатора и/или Агенцията.
12. Съдебни спорове
12.1. При възникване на спор между Организатора и Участниците, той следва да бъде решен между страните в дух на разбирателство, а ако това е невъзможно – от компетентните съдилища на територията на Република България.
12.2. Всички въпроси относно провеждането на Кампанията могат да се изпращат до Агенцията на имейл адреса [email protected], в рамките на 7 работни дни от датата на предоставяне на всички възстановявания. След тази дата Агенцията повече няма да взема под внимание никакви жалби/сигнали.
13. Публичност
13.1. С участието си в настоящата Кампания Участниците се информират, че в случай на одобрение техните имена, снимка, видео или аудио материал с награждаването им, биха могли да бъдат публично оповестени, като за целта трябва да дадат изричното си съгласие. Преди да дадат съгласието си печелившите ще бъдат уведомени с каква цел и какво съдържание ще бъде използвано съгласно регламента за защита на личните данни (GDPR). Съгласието се дава в писмен вид, като се упоменава по какъв начин и за какви материали ще бъдат използвани в полза на Организатора, като в такива случаи не се дължи заплащане от негова страна за това. Съгласието не е условие за възстановяване на сумата.
14. Лични данни
14.1. Администратор на лични данни:
Администратор на личните данни по смисъла на член 4, точка 7 на Общия регламент (ЕС) 2016/679 относно защитата на данните (ОРЗД) на регистриралите се в
Кампанията участници е Организаторът – “Хенкел България” ЕООД, ЕИК:203767229 със седалище и адрес на управление: гр. София 1766, Бизнес Парк София, сграда 2, етаж 4, е-мейл: [email protected].
Обработващ личните данни е Агенция “Биспоук България ЕООД“, вписано в Търговския регистър към Агенция по вписванията, ЕИК 204713095, със седалище в гр. София и адрес на управление гр. София, ул. Персенк 67 представлявано от Зина Стойчева, e-mail: [email protected] по отношение на личните данни на избраните печеливши на наградите.
Администраторът и обработващите личните данни се задължават да обработват личните данни, предоставени от участниците в Кампанията, в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 единствено и само по повод и за целите на Кампанията. В случай на одобрение Участниците в Кампанията дават изричното си съгласие предоставените от тях лични данни (три имена, адрес за доставка, адрес на електронна поща, номер на банкова сметка, телефон да бъдат събрани, обработвани и използвани единствено и само за цели, свързани с Кампанията. Личните данни няма да бъдат предоставяни на трети страни, извън посочените в тази т. 14.1. Личните данни ще бъдат съхранявани за срок от 1 /един/ месец след датата на приключване на Кампанията, след която дата същите ще бъдат заличени.
14.2. Информация за събираните лични данни и целите за тяхното събиране и обработване
14.3. Лични данни, събирани и обработвани във връзка с участието в кампания.
За целите на участието в Кампанията, Организаторът събира и обработва следните данни на участниците – име, телефонен номер и IBAN, които участниците въвеждат в регистрационната форма на кампанията. Основание за обработване е даденото съгласие на участника, съгласно чл. 6, т. 1, буква а от ОРЗД, който, приемайки условията на кампанията, се съгласява с обработването на посочените лични данни. Обработването на тези данни е необходимо условие за участие в кампанията. В срока на обработване на данните, Агенцията може да се свързва с Участниците на посочените от тях данни за контакт за целите на връщане на стойността на закупения продукт.
14.4. Лични данни на участниците, събирани и обработвани във връзка с възвръщане на сумата от покупката.
С цел възстановяване на сума по кампанията и спазване на законовите изисквания за деклариране на възстановената сума, в допълнение на вече посочените лични данни, печелившият участник следва да предостави личен адрес и номер на банкова сметка.
14.5. Срокове за обработване/заличаване на личните данни
(1) Данните, необходими за участие в кампанията, ще бъдат обработвани съгласно сроковете на кампанията, като ще бъдат заличени 1 месец след приключването на Кампанията.
(2). Вашите права, като субект на данни
Съгласно ОРЗД Участниците имат право на безплатен достъп до (чл. 15), коригиране (чл. 16) или изтриване (чл. 17) на личните им данни или ограничаване (чл. 18) на обработването. Участниците имат право на преносимост на личните им данни (чл. 20), като да изискат личните им данни да бъдат предоставени в широко използван и пригоден за машинно четене формат както на тях, така и на посочено от тях лице или организация.
Даденото съгласие за обработване на личните данни необходими за участието в кампанията може да бъде оттеглено по всяко време съгласно чл. 7, ал. 3 от ОРЗД във връзка с чл. 17 от ОРЗД. В такъв случай, Участникът губи правото на участие в кампанията.
При въпроси относно обработката на личните данни или в случай че Участник желае да подаде сигнал или оплакване и/или да предяви своите права, може да го направи писмено на посочените данни за контакт на Администратора на лични данни или писмено, включително по имейл на длъжностното лице по защита на личните данни.
В допълнение Участниците имат право на жалба пред Комисия за защита на личните данни на адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2 или електронно по реда на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги. Повече информация може да намерите на сайта на Комисията https://www.cpdp.bg електронно на публикувания имейл или електронна форма за жалби на сайта на Комисията https://www.cpdp.bg.
Събирането и обработката на личните данни се базира на легитимен интерес и законови разпоредби, които оправдават тези опера¬ции въз основата на това, че обработката е необходима за провеждане на Кампанията, информиране на участниците и връщане на стойността на закупения продукт, както и за нуждите на данъчното законодателство съгласно чл. 12 по-долу.
Всеки Участник има гарантирано право на достъп, корекция, изтриване, ограничаване обработването или на преносимост на данните съгласно Регламента за защита на личните данни, на адрес: Хенкел България ЕООД, гр. София, ж. к. Младост 4, Бизнес
Парк София, сгр. 2, ет. 4, както и на телефон 02/806-39-23 или по електронна поща на адрес [email protected].
Оттеглянето на съгласието не влияе върху законосъобразността на обработката, основана на съгласието, преди неговото оттегляне.
„Хенкел България“ ЕООД и свързани с него лица няма да препращат предоставите лични данни на трети страни, освен за издаване на служебна бележка до съответните данъчни органи в съответствие с данъчното законодателство.
(3). Допълнителна информация
Допълнителна информация за политиката на Организатора за защита на личните данни при използване на www.henkelpromo.bg с всичките му функционалности, може да откриете на посочения линк: https://bit.ly/4cSzktA.
Съобразно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679, всеки от участниците, предоставили личните си данни, има право на достъп до собствените си лични данни, които е дал във връзка с участието си в кампанията, има право да иска поправка на тези данни, има право да иска личните му данни да бъдат заличени и има право да подаде жалба до Комисия за защита на личните данни на Република България в случай на злоупотреба с неговите лични данни. В случай, че лице, което вече се е регистрирало за участие в кампанията, подаде искане за заличаване на личните му данни преди приключване на Кампанията, регистрацията му ще се счита за невалидна и същият няма да има право да продължи участието си.
В случай на одобрение за възстановяване на сумата от покупката си, участникът ще получи обаждане, за да се изясни как ще получи сумата си. Печелившият трябва да декларира писмено (чрез попълване и подписване на декларация), че приема настоящите условия и предоставя свои лични данни, като изрично се съгласява личните му/и данни да бъдат събирани, обработвани и съхранявани по електронен път oт Организатора и “Биспоук България” ЕООД, в случай, че това е необходимо за предоставянето и ползването на услугите по Кампанията.
Всички доброволно предоставени от всеки от Участниците в Кампанията данни и други данни, които го идентифицират в процеса на ползване на ресурсите, се съхраняват, обработват и използват от “Биспоук България” ЕООД, съгласно посоченото в настоящите правила на Кампанията.
Биспоук България ЕООД,
Адрес: ул.Персенк 67,
1000 София, България
Телефон: 088 975 3322 (в работни дни от 09:00-17:00 часа)
e-mail: [email protected]
(4). Участник в Кампанията може по всяко време да възрази срещу обработването на личните му данни, в случай, че е налице нарушение на правото му на защита на личните данни, като подаде жалба до Комисията за защита на личните му данни, както следва: