Вашите въпроси са важни са нас

25.03.2020

Често задавани въпроси 

 

 

1. Отворени ли са магазините на Лили Дрогерие?

 Магазините на Лили Дрогерие са отворени съгласно заповед №РД-01-124 / 13.03.2020 на Министъра на здравеопазването, специализираните магазини за дрогерийни   стоки са определени като важно място за снабдяване на населението със стоки от ежедневна необходимост.

За да набавяте най-важните за вас продукти

– бебешки храни, пелени, почистващи препарати и консумативи, ние оставаме отворени за Вас и вашите близки.

 

  

 

2. Има ли ограничение в работното време на магазините?

 

Работното време на отделните магазини е съкратено спрямо неговия клиентопоток и местоположение.  Основен критерий при наложени промени са здравето на нашите служители и клиентите ни, както и снабдяването на потребителите с най-нужните продукти за него.

 

 Нашите магазини работят с намалено работно време, с което може да се информирате Тук 

 

 

 

 

3. Как Лили Дрогерие се грижи за здравето на своите служители и на своите клиенти?

 

  

  Нашите служители и клиенти  са най-важни за нас, за да ги предпазим максимално Лили Дрогерие спазва всички препоръки и 

  инструкции за дезинфекция.

  Обръщаме се с молба към клиентите да спазват всички инструкции, които са им указани от нашите служите. Да  спазват задължителното отстояние от два метра по           между си.

  Да спазват ограничението от посетители, който е позволен за самия обект. За вашето здраве Лили Дрогерие е поставила обозначителни стикери на какво разстояние        трябва да стоите един от друг.

 

 

 

 

4. Има ли достатъчно наличност на  дезинфектиращи продукти в обектите на Лили Дрогерие?

  Всекидневно се извършва зареждане на дезинфектиращи продукти в нашите обекти.

  При изчерпването им, ние ще осигурим в максимално кратък срок всичко, което не е налично.

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Като клиенти на Лили Дрогерие как мога да ви подкрепя?

   За да осигурите максимална сигурност за вашето здраве и  това на нашите служители, ви молим да спазвате най-важните мерки за сигурност – да бъдете на                     разстояние  от два метра един от друг, да носите предпазни мерки – маски, ръкавици.   Да спазвате всички общи хигиени разпоредби. За ваша безопасност всички           тестери са свалени от рафтовете.

   Лили Дрогерие мисли за вашето здраве, направете го и Вие. Бъдете разумни и отговорни.

 

 

 

 

 

 

6. Направих поръчка от Вашия онлайн магазин,кога ще мога да я получа?

 

Поради големия обем от поръчки и кризисната ситуация, моля да ни извините за забавянето. Всеки един клиент ще получи своята поръчка.

Направените поръчки ще бъдат изпращани в рамките от 5 до 10 работни дни.

Моля проявете търпение от Ваша страна.

Благодарим за разбирането!

 

 

 

 

 

 

7. Как мога да върна поръчка, която съм я направил от Вашия онлайн магазин?

      При връщане на поръчката, клиентът е длъжен да съхранява стоките и да не нарушава тяхното качество и цялост на опаковката.

За да върнете своята поръчка трябва да попълните заявление за рекламация и да го изпратите на имейла reklamacia@lillydrogerie.bg .

Моля ползвайте този формуляр.

Свалете го оттук.

Сподели